Volkswagen Beetle kedysi a dnes

Autor: Eva Kučerová | 29.3.2013 o 19:50 | Karma článku: 4,63 | Prečítané:  914x

Keď som bola ešte školáčik, vysnívala som si jedno auto. Bolo milé (myslela som si, že aj malé), hravé a farebné. Ubehlo zopár rokov a vďaka týmto dvom skvelým reklamám zisťujem, že som mala ozaj dobrý vkus.

Ako ste si možno už všimli, Ivan Zachariáš patrí medzi mojich obľúbených režisérov. Aby bolo jasno, režisérov reklám. Jeho dve práce pre Volkswagen poznám už odpredu - odzadu a stále mám pocit, že sú geniálne. Jedno auto, jeden režisér, dva úplne iné roky a veľa mini príbehov, tomu sa hovorí jedna báseň! Pohodlne sa usaďte a predstavte si, že ste v autokine (pochlipkávate z čokoládového milkshaku so šľahačkou). Pripravení?

press_release_distribution_0062488_6145.jpg

Prvú reklamu pre Volkswagen Beetle natočil režisér ešte v roku 2004. Výsledné video dostalo názov Smile teda Úsmev a aj napriek tomu, že je to stále "len obyčajná reklama", jej zábery v sebe nesú silu ozajstného filmu. Tak si ju predsa pozrite!

Druhý spot s názvom Reinkarnácia je starý len necelý rok, no kvalitou nezaostáva, práve naopak. Veľmi pekne ukazuje dôležitosť správneho výberu hudby. Kdežto v prvej a pôvodnej verzii videa je použitá inštrumentálna skladba, ktorá nás zasiahne na tom správnom mieste, v druhom prípade je tomu úplne naopak. Agentúra DDB Londýn, ktorá stojí za kampaňou video nielen skrátila, ale tiež zmenila hudbu, ktorá je preň kľúčová. Tak sa postarala o to, že z reklamy zmizol príbeh aj emócie a Ivan Zachariáš sa od nej dokonca dištancoval. Vy si však pozrite prvú a krajšiu verziu, na ktorú nedám dopustiť.

Pravdou zostáva, že obidve práce v sebe nesú režisérov výnimočný rukopis, ktorý dokáže vtesnať do jednej minúty kopu malých momentov. Stále sa neviem rozhodnúť, ktorá z nich sa mi páči viac a vlastne na tom ani nezáleží. Dúfam však, že sa vám páčili a keď najbližšie na ulici stretnete farebné autíčko, usmejete sa naň.

Ak vás tvorba Ivana Zachariáša zaujala, kliknite sem a pozrite si aj jeho ostatné reklamy.

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

PLUS

Kupujúci Japonec? Neexistuje, tvrdia stánkari z vianočných trhov

Strávili sme jeden deň so stánkarmi, aby sme zistili ako vidia návštevníkov spoza svojich pultov.

EKONOMIKA

Deti boháčov majú vlastnú sieť, stojí za ňou Slovák

Byť bohatým je nuda, keď vás nikto nevidí.


Už ste čítali?